REGULAMIN
§1 Regulamin ogólny.

1. Każdy Gracz zarejestrowany na serwerze i forum ma obowiązek przestrzegania regulaminów.
2. Każda zarejestrowana, nie łamiąca regulaminu osoba ma prawo do gry na naszym serwerze oraz korzystania z forum.
3. Wszystkie błędy gry należy zgłaszać członkom Administracji.
4. Zabrania się używania modów/programów/tekstur które w znacznym stopniu ułatwiają rozgrywkę.
5. Administracja ma prawo karać za czyny nie uwzględnione w regulaminie, które działają na szkodę serwera
6. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
7. Obowiązują ogólnie pojęta zasada dobrego wychowania, ograniczonego zaufania, netykiety i normy socjalne.

§2 Regulamin gry.

1. Na serwerze jeden gracz może posiadać 1 konto. W przypadku dwóch graczy, którzy grają z tego samego adresu IP, prosimy o kontakt z Administracją,
2. Zakaz przeklinania oraz ubliżania innym graczom,
3. Zakaz spamowania,
4. Zakaz reklamowania innych serwerów (przykładowo, podawanie adresów IP, nazw itp.),
5. Nie popieramy griefowania,
6. Zakaz używania cheatów oraz modyfikacji na serwerze. (Optifine, rei minimap itd. są dozwolone),
7. Zakaz wykorzystywania bugów gry,
8. Handel z graczami odbywa się na własne ryzyko,
9. Zakaz podawania się za członka administracji serwera oraz powoływania się na znajomości przez nieuprawnionych graczy,
10. Zakazane są: nękanie innych graczy, groźby nie związane z grą, przeklinanie, wyzywanie, poniżanie, prowokowanie i spamowanie na chacie/msg,
11. Zakaz pisania nagminnych próśb do administracji o itemy i teleportacje do innych graczy,
12. Zakaz nadużywania dużych liter (Caps Lock),
13. Zakaz kupowania killi (Punktów) od innych graczy, jak i również dawania killi innym graczom. Jeżeli gracze zostaną przyłapani na kupowaniu, sprzedawaniu lub dawaniu killi, ich konta zostaną zablokowane na 10h i zostaną oni wyrzuceni z TOP 10 graczy -> Reset punktow do 0, reset zabójstw i reset asyst, liczba zgonów zostaje taka sama. Nie odpowiadamy za stracone itemy, jeżeli gracze byli w walce i dostali bana, również jeżeli takim graczom nie będzie odpowiadała kara i założą nowe konto, ze względu na punkty po resecie, ich IP na serwerze zostanie zablokowane na czas bliżej nieokreślony.
14. Zakaz proszenia Administracje o OP, lub o jakąkolwiek rangę na serwerze

§3 Obowiązki.

1. Każdy kto widzi osobę łamiącą/nadużywającą regulamin ma obowiązek zgłoszenia tego w skardze na forum lub pisząc do członka administracji w trakcie gry.
2. Każdy gracz wiedzący o istnieniu błędu gry/pluginu ma obowiązek zgłosić to natychmiast do członka administracji w grze lub na forum, ZAWSZE poprzez chat prywatny (komenda /msg w grze lub Prywatna Wiadomość na forum),
3. Każdy gracz ma obowiązek wykonywać polecenia administracji,
4. Obowiązkiem każdego jest przestrzeganie regulaminu,
5. Każdy gracz może korzystać z jednego konta (multikonta będą banowane),
6. Każdy gracz ma obowiązek wejść na skype i podać nazwę użytkownika Administracji w ciągu nie całych 5 minut, gdy zaprosi go na sprawdzanie pod względem cheatów.

§4 Zasady użytkowników z kontem VIP.

1. VIP i SVIP są to konta PREMIUM na naszym serwerze. Każdy gracz ma prawo je zakupić i żaden gracz nie jest do tego zmuszany.
2. Za kupno konta ViP i SViP gracz dostaje specjalne przywileje i komendy które ułatwią mu grę na serwerze.
3. Konto VIP/SVIP działa na okres 30 dni. Po tym czasie automatycznie są wyłączane.
4. Koszt usługi jest jednorazowy. Nie ma możliwości zrezygnowania z usługi po jej zamówieniu.
5. Na start nowej edycji wszystkie konta zostają czyszczone z rang PREMIUM - VIP I SVIP, oraz z przedmiotów kupionych za wirtualną walutę w sklepie pod komendą /sklep.

§5 Usługi premium

* Regulamin dla kientów: Kliknij tutaj
* Regulamin programu ochrony klientów: Kliknij tutaj

§6 Sklep i tokeny.

1. Administracja nie ponosi winy za stracone przedmioty w grze z usług premium
2. Na start nowej edycji wszystkie konta zostają czyszczone z serwerowej waluty tzw. tokeny

§7 Postanowienia końcowe.

1. Prośby oraz Skargi mogą zostać odrzucone bez podania powodu,
2. Zakaz propagowania faszyzmu, rasizmu oraz treści erotycznych,
3. Każdy członek administracji ma prawo do usunięcia budowli niecenzuralnych (np.: swastyka),
4. Nie zastosowanie się do regulaminu skutkuje wydaleniem osobnika z serwera na czas bliżej nieokreślony,
5. Wszystkie kary wymierzane są według nieokreślonego taryfikatora.

Regulamin zaktualizowany dnia 28.11.2017 r. godz. 13:46